logo sofa-phase sedackyphase

Usługi pogwarancyjne

„Nawet po wygaśnięciu ważności gwarancji nasi klienci nie pozostają nam obojętni. W ramach usług świadczonych przez naszą spółkę oferujemy naprawy wszelkiego typu. Jesteśmy również gotowi podać pomocną dłoń w przypadku nieprzewidzianych niespodzianek, które mogą zaskoczyć naszego klienta w trakcie korzystania z naszych produktów.“

 

Bartłomiej Wójcik

Założyciel SOFA PHASE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nie musicie Państwo udawać się do naszej placówki, wszystko załatwią Państwo z domu, należy jedynie wypełnić formularz.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: warszawa@sofaphase.pl

JAK TO DZIAŁA?

PODANIE SERWISOWANIe

  1. Otwórzcie Państwo znajdujący się w załącznikach Formularz Serwisu Napraw i jako pierwszą z danych wpiszcie Państwo numer swojego zamówienia, z dokładnym opisem usterki, oraz Państwa oczekiwań co do serwisu.
  2. Poprzez potwierdzenie formularza przy użyciu zielonej fajki Państwa podanie zostaje przesłane do Działu Reklamacji i serwisu.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Państwa podania o usługę serwisową zostanie Państwu dostarczone drogą e-mailową na adres wpisany w formularzu.
  4. W sprawie naprawy, czy też prośby o serwisowanie (w zależności od tego, co wpiszą Państwo w formularzu) skontaktuje się z Państwem pracownik-serwisant, który równocześnie poinformuje Państwa o dalszych krokach dotyczących naprawy i serwisu.

 

Podanie o serwisowanie

Ściągnijcie cennik napraw

 

NEWSLETTER
-->
Aby lepiej pomóc Wam przy wyborze tej właściwej sofy, używamy plików cookies. Przeczytajcie, na czym polega używanie plików cookies.